شرح پروژه

طراحی و ساخت رپورتاژ آگهی ارزان

ساخت و طراحی رپورتاژ آگهی ارزان و قیمت رپورتاژ آگهی ارزان برای موسسات و شرکتها

با کمترین هزینه تولید

قیمت رپورتاژ آگهی :  بین ۱ تا ۳ ملیون تومان

کاری از گروه تیزر و انیمیشن توتکا

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی ( Advertorial ) به گونه ای از تیزر – آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطب رسانه‌ گمان کند که یک گزارش بی طرفانه را می‌بیند ، می‌شنود یا می‌خواند، در واقع القای برنامه ریزی شده ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن اوست.

به دلیل گرایش مخاطبان به رسانه‌ها، تاثیر رپورتاژ، بسیار زیاد ارزیابی میشود و به همین دلیل جزو ضروریات تبلیغات یک شرکت یا موسسه میباشد و جزو اولین مواردی که در هر مناسبت برای معرفی شرکت به کار می آید .

امروزه نوع دیگری از رپورتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست تکی به یک سایت یا یک پیج اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک ترفند تبلیغاتی است که کاملاً برنامه ریزی شده و با هدف تبلیغ یک محصول یا یک خدمت خاص است که مخاطب را با چندین لینک به سمت وب سایت یا کانال تبلیغاتی یا پیج تبلیغ کننده هدایت میکند.

یکی از موارد مهمی که به آن توجه میشود قیمت رپورتاژ آگهی و اقتصادی بودن آن است که در توتکا با توجه به دست اول بودن پروسه تولید و استفاده از پرسنل داخلی ، قیمت رپورتاژ آگهی بسیار به صرفه است.

معمولا پیج ها و کانالهای زیادی هستند که در قبال نمایش رپورتاژ ، هزینه از شرکت تبلیغ کننده دریافت می‌کنند.

اگر به دنبال آن هستید که کسب و کار خود را توسعه داده و در مناسبتهای مختلف ، برندتان را در دید همگان قرار دهید، شرکت تبلیغاتی توتکا در کنار شما حضور دارد تا با طراحی ، ساخت و ارائه یک رپورتاژ ، به بهتر دیده شدن برندتان کمک نموده و کسب و کارتان را توسعه دهد..

(بازدید کل ۸۵۳ , ۱ بازدید امروز)