شرح پروژه

متحرک سازی لوگو و آرم

متحرک سازی لوگو و آرم برای یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در اروپا

 

.

کاری از گروه تیزر و انیمیشن توتکا

اینترو چیست ؟

اینترو یک ویدیوی دو بعدی یا سه بعدی  انیمیشنی خاص و جذاب برای پیش معرفی زمینه کاری و فعالیت یک شرکت یا یک محصول در یک وب سایت یا فضای مجازی است که معمولا برای دیده شدن بیشتر نام یا خدمات یک برند یا یک محصول خاص تولید میشود.

ویژگی سودمند و اصلی متحرک سازی لوگو ، معرفی خدمات یا محصولات بوسیله انیمیشن ؛ موشن گرافیک یا سه بعدی در زمانی بین ۵ تا ۱۰ ثانیه است و با یادآوری نام شرکت یا محصول مثل نشان دادن کارت ویزیت شرکت عمل میکند.در ایران کم کم ساخت اینترو برای ابتدا و انتهای ویدیوها در وب سایت ها و غیره برای حتی نمایش محتوای تولیدی صفحات مجازی استفاده میگردد.

اهمیت و قدرت موشن گرافیک در برندسازی و تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد میکنم مقاله موشن گرافیک و اهمیت آن در تبلیغات را مطالعه فرمایید.

یکی از مزیت های مهم متحرک سازی لوگو انتقال پیام در کمترین زمان است. ماندگاری پیام با این روش تبلیغاتی، در ذهن مخاطب بسیار بیشتر از روش های دیگر است.

بنابراین یک موشن گرافیک حرفه‌ای میتواند تاثیر زیادی در برندسازی یک نام تجاری داشته باشد.

لوگو موشن یکی از تکنیک‌های موشن گرافیک است که می‌تواند تاثیر زیادی بر برندینگ یک نام تجاری داشته باشد.

لوگو موشن چیست؟

اما لوگو موشن چیست و چه کاربردی دارد؟ شاید تا به حال دیده باشید که لوگوی یک برند خاص به صورت متحرک در ابتدا یا انتهای یک ویدئوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده می‌شود.

لوگو موشن روشی است که در آن یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی متحرکت به صورت متحرک در می آید. درواقع  لوگوی متحرک یکی از زیر شاخه‌های علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند.

متحرک سازی لوگو و آرم چه کاربردی دارد؟

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد.

از طرفی امروزه لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از متحرک سازی لوگو میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

  • یادآوری برند
  • ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
  • معرفی برند
  • تبلیغات کوچک
  • استفاده در تبلیغات ویدئویی
  • تاثیر آنی بر مخاطب
  • اعتمادسازی

در تمامی این موارد، یک لوگوی متحرک میتواند در جهت تامین مقتضیات برند سازی یک نام تجاری ایفای نقش کند. اگر شما نیز به دنبال سود بردن از فواید این تکنیک هستید.

(بازدید کل ۱,۰۵۴ , ۱ بازدید امروز)