ساخت تیزر مذهبی

کلیپ مذهبی

ساخت کلیپ مذهبی

طراحی و ساخت کلیپ مذهبی تمام سه بعدی

کاری از گروه تیزر و انیمیشن توتکا

کلیپ مذهبی : معرفی ۶ نرم افزار برتر برای سه بعدی سازی و انجام مدلینگ

در حال حاضر اینها بهترین  نرم افزارهای سه بعدی سازی و مدلینگ کلیپ مذهبی می باشد.البته جای خالی نرم افزارهایی مثل CINEMA4D و MAYA در این پست ۸ تا از بهترین نرم افزارهای مدلینگ را به شما معرفی می‌کنیم. انواع بسیار زیادی از نرم افزارهای مدلینگ سه بعدی وجود دارد اما ما در اینجا فهرستی از معروف ترین و پرکاربردترین آنها را آورده ایم.

۱-Sketchup

اگر با هیچ برنامه سه بعدی آشنایی ندارید یا وقت زیادی برای یادگیری ندارید، بهترین گزینه برای شما اسکچاپ است. درواقع برنامه‌ای است که کاربر آن را دوست دارد و دانلود آن رایگان است و برای مبتدی‌ها Sketchup طراحی و مدلینگ عالی است. می‌توانید کار متریال دهی، نورپردازی و تصاویر شبیه به واقعیت ایجاد کنید.

۲- برنامه Blender

برای آن‌هایی که ماهرتر هستند نرم افزاری شامل مجسمه سازی و انیمیشن و پردازش واقعی عکس و ویرایش ویدیو است. این نرم افزار همچنین به شما اجازه می‌دهد که یک بازی کاملاً سه بعدی خلق کنید و فیلم هارا تدوین کنید و یک شبیه سازی واقعی ( از قبیل مایعات و پوست و مو) را ایجاد کنید. در واقع اگر کارتان معماری، دکوراسیون، مکانیک و عمران نیست، و قصد دارید کارهای پیچیده‌تری مثل ساخت انیمیشن یا مدل سازی‌های پیچیده‌تر انجام دهید، این گزینه برای شما عالی است.

۳-برنامه AUTOCAD

اتوکد یکی از پراستفاده‌ترین برنامه‌های کاربردی طراحی سه بعدی در این لیست است (معروف به برنامه مادر). توسط مهندسین و همچنین طراحان گرافیکی و صنعتی و محیطی استفاده می‌شود این برنامه دارای ویدیوهای آنلاینی است که می‌تواند شمارا با چگونگی شروع برنامه و اصول اصلی این برنامه آشنا کند.

۴-برنامه راینو-Rhino

این برنامه یک نرم افزار طراحی سه بعدی بر اساس خطوط منحنی است که مدل‌های دقیق از نظر ریاضی از سطح‌های سه بعدی ایجاد می‌کند .این برنامه در طراحی معماری و صنعتی و تولیدی و چندرسانه‌ای و گرافیکی استفاده می‌شود.

۵-نرم افزار Revit

در طراحی معماری و مهندسی ساختاری مخصوصاً در مدلینگ اطلاعات سازه‌ای کاربرد فراوان دارد.این برنامه شما را از پیش طرح‌های انتزاعی به سمت تجزیه و تحلیل مناسب با توانایی‌ها و همسازی و کارگاهی می‌برد.

 ۶-۳Dmax

۳Ds MAX یک برنامه طراحی انیمیشن و شبیه سازی و نرم افزار پرداخت سه بعدی است که در طراحی صنعتی و فیلم و بازی‌ها و گرافیک‌های متحرک استفاده می‌شود. مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای دیگر دارید این است که در بازار جا افتاده و اکثر دفاتر طراحی به افراد مسلط به این نرم افزار نیاز دارند. ضمناً مدل‌های آماده و آموزش‌های زیادی به‌صورت آماده برای آن در بازار وجود دارد و یادگیری آن را به همه شما توصیه می‌کنیم. طراحان می‌توانند به طرح‌های خود با بافت‌های قابل باور و حرکت‌های انسانی و مو شبیه سازی اجزا جان دهند.

منبع مقاله بالا : sariasan.com

Go to Top