ایده های کسب و کار مجازی

خیلی ها میپرسن ما میخوایم تو اینستا کسب و کار مجازی داشته باشیم ولی ایده ای نداریم، سرمایه هم نداریم.٢٧ ایده در اختیارتون قرار دادیم این ایده ها بر اساس مشاوره ها و تعداد سرچ در گوگل و اینستاگرام و میزان درخواست اون تنظیم شده.

  • برای کسب و کار مجازی چه ایده هایی هست ؟

  • برای پول درآوردن در اینستاگرام چه کارایی میتونم بکنم ؟

  • توی اینستاگرام چه چیزایی میشه فروخت ؟

فقط کافیه یکی را انتخاب کنید و تمرکز کنید و طبق آموزش رایگان بازاریابی اینستاگرام تولید محتوا انجام بدین.ایده ها به صورت تصادفی انتخاب شده و هیچ ترتیبی نداره.

کسب و کار مجازی

شما نیاز داریدبا محتوای هدفمند برندسازی کنید و به صورت عمده و یا جز به کل ایران بفروشید.فروش کیف و کفش میتونه واسه شما درامد زا باشه چون درخواست زیادی در گوگل داره. ی موضوع کلی وجود داره شما حتما نیاز نیست که تولید کننده باشین ،

ی موضوع کلی وجود داره شما حتما نیاز نیست که تولید کننده باشین ، میتونید مشارکت در فروش داشته باشید یعنی محصولات برندهای مختلف را بفروشید پس فقط کار شما بازاریابی و فروش است و یا میتونین با تولید کننده ها در تعامل باشید و محصولات را از تولید کننده بگیرید و با برند خودتون بفروشید.

میتونید مشارکت در فروش داشته باشید یعنی محصولات برندهای مختلف را بفروشید پس فقط کار شما بازاریابی و فروش است و یا میتونین با تولید کننده ها در تعامل باشید و محصولات را از تولید کننده بگیرید و با برند خودتون بفروشید، شما نیاز داریدبا محتوای هدفمند برندسازی کنید و به صورت عمده و یا جز به کل ایران بفروشید .فروش کیف و کفش میتونه واسه شما درامد زا باشه چون درخواست زیادی در گوگل داره

کسب و کار مجازی

به علت خاصیت حجم دهندگی و تاثیر فراوان اون فروش خیلی بالایی داره و کسب و کار مجازی خوبی به نظر میرسه. فقط کافیه شما با محتوای ارزشمند خواص پر تاثیر اونو به مخاطب هدفتون نشون بدین.

به علت ما به التفاوت قیمت خرید و قیمت فروش این کالا ، برنامه ریزی فروش اون از طریق پلنفرم های مجازی مثل اینستاگرام سود خوبی برای شما داره.

کسب و کار مجازی

به علت حس خوبی که قهوه در چند دهه اخیر داره طرفدارهای زیادی پیدا کرده .مخصوصا قهوه گانودرما به علت خواص درمانی زیادی که داره بیشتر مورد استقبال قرار گرفته.فقط کافیه مخاطب بدونه که شما محصولات با کیفیتی دارید ارائه میکنید.کسب و کار مجازی خوبی خواهید داشت.

کسب و کار مجازی

فروش زیورآلات حاشیه سود خوبی داره و همینطور درخواست زیادی در گوگل و اینستاگرام داره فقط کافیه انواع ست زدن با اون بدلیجات را انجام بدید و ایجاد نیاز کنید

کسب و کار مجازی

لوازم دکوری بصری زیبایی داره ، فقط کافیه ایده های خلاقانه به مخاطب بدین و ایجاد نیاز کنید .حس خوب در ایده های خلاقانه میتونه احساس مخاطب را قلقلک کنه.

کسب و کار مجازی

از انجایی که کاری بصری ست و زیبایی خودش را دارد .در اینستاگرام به سود خوبی میرسید چون تنوع زیادی دارد خانم ها همیشه میپسندند

همیشه یک انتخاب خوب، موثره

 ما بهترین مشاوره رو برای راه اندازی کسب و کار شما آنلاین ارائه میدیم

کسب و کار مجازی

یکی از پررررر تقاضاترین که تو اینترنت وجود دارهخانم ها دوست دارن مدل مانتوهاشون را عوض کنن و فقط کافیه شما مدل ها رو تن مانکن کنید و عکسای باکیفیت و اطلاعات خوب و شفاف بزارین.

کسب و کار مجازی

پوشاک دخترانه بیش تر از پسرانه تقاضا داره ، اکثرا دوست دارن که پوشاک فرزندشون مارک باشه ، اگه میخواید پر تقاضا باشید پوشاک مارکدار را شروع کنید ، البته پوشاک پسرانه هم فروش داره ولی نه به اندازه دخترانه!.

کسب و کار مجازی

چرم های دست ساز هم بسیار محبوب شده این روزها

کسب و کار مجازی

خوشبختانه سنگ های ساختمانی در ایران بسیار زیاده و مشکل تامین اون وجود نداره فقط کافیه ارزش خلق کنید و محتوا مناسب تولید کنید، کسانی که در این حوزه کار میکنن درامد بسیار بالایی دارن.

کسب درآمد از اینستاگرام

میتونید فقط عینک زنانه و یا مردانه بفروشید هر چه قدر تخصصی تر باشید افراد به شما بیشتر اعتماد میکنن.حس خوب بودن و خاص بودن را باید به مخاطب القا کنید.

کسب و کار مجازی

حتما میگی دیجی کالا را مگه میشه باهاش رقابت کرد!؟ ولی باید بدونی دیجی کالا داره همه چیز میفروشه و تمرکز و تخصص تو را نداره.فقط کافیه تخصصت را نشون بدی تا افراد به شما اعتماد کنن.

کسب درآمد از اینستاگرام

همیشه تو بورس بوده و الانم هست کافیه که فتوشاپ بلد باشی .سایت هایی هم هستن که به تو قالب های اماده میدن میتونی ازشون تهیه کنی و شروع کنی.

کسب و کار مجازی

کافیه تولید محتوا را بعنوان یک کسب و کار مجازی یاد بگیری خلاقیت به خرج بدی.پروژه بگیری و درامد خوبی داشته باشی.تنها فقط کافیه افراد به نتیجه برسن و تو اونا را به عنوان رضایت مشتری تو کارت بیاری.

کسب درآمد از اینستاگرام

از اونجایی که مردم با احساسشون خرید میکنن .این شغل هم جزو اون دسته کارایی که احساسی میشه افراد را مجاب به خرید کرد.مثلا کادویی که پر از گل رز هست و داخلش یک کادو شیک همه همه باعث میشه احساسات افراد را درگیر کنه.

کسب و کار مجازی

کافیه افراد بدونن شما متخصص هستین و به شما اعتماد کنن .میتونین برنامه های غذایی و ورزش مناسب پرسونای مخاطب خودتون تهیه کنید و به درامد بالا برسید.

همیشه یک انتخاب خوب، موثره

 ما بهترین مشاوره رو برای راه اندازی کسب و کار شما آنلاین ارائه میدیم

کسب درآمد از اینستاگرام

اگه اول اطلاعات خوب و ارزشمند بدین مثل اینفلوئنسرهای که الان دارن کار میکنن هدفتون فروش نباشه افراد به شما اعتماد میکنن.اما قرار نیست صدف بیوتی یا ملینا تاج بشین ولی حتما میتونین با ارائه محتوا ارزشمند موفق بشین.

کسب و کار مجازی

تقاضای عجیبی تو اینترنت داره و اگه علاقمندید در این فضا وارد بشید ، تامین کننده های زیادی هم هستن که میتوتین باهاشون همکاری کنین.

کسب درآمد از اینستاگرام

این کسب و کار مجازی بسیار پر رونقه .میزان تقاضا زیاده و تعداد فروشگاه ها کم هستن .هر روز اطلاعات ارزشمند بدین کتاب بخونین یوتیوب ببینین و محتوا کاربردی و خلاقانه تولید کنین .

کسب درآمد از اینستاگرام

با توجه به تغییر سبک زندگی و به سمت ارگانیک رفتن مردم استفاده از روغن های گیاهی خوراکی و درمانی زیاد شده و ظرفیت های خوبی برای علاقمندان وجود داره.

کسب درآمد از اینستاگرام

کافیه لذت خوردن چیپس میوه به جای چیپس های پر چرب و مزایای اون را به مخاطب نشون بدین، فقط کافیه جذب بشن همیشه مشتری شما خواهند بود.

کسب درآمد از اینستاگرام

کافیه چند از خانم های اطرافتون که هر کدوم ی غذایی را حرفه ای میپزند دور هم جمع کنید و غذای خانگی ارائه بدین فقط کافیه لذت و عطر وطعم غذای ایرانی و خانگی را به مخاطب نشون بدی.

کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه به علت اینکه درگیر فکری دارن و یا شاغل هستن فرصت خوردن صبحانه را ندارن شما با ارائه پکیج صبحانه به سوپر مارکت ها، ادارجات و یا مدارس کسب درامد کنید .کافیه در اینستا نشون بدین کجاها با شما قرارداد بستن و لذت خوردن صبحانه مقوی چه مزایایی داره.اینم کسب و کار مجازی خوبیه

کسب و کار مجازی

اینو که توضیح نداره در موردش. احتمالا میدونید محبوبیت این روزها و نیاز مردم به داشتن یک سایت خوب و یا فروشگاه اینترنتی هست و از همه مهمتر بحث سئو سایت میتونه حاشیه سود خوبی برای علاقمندان ایجاد کنه.

کسب و کار مجازی

کافیه در منزلتون یکی از اتاق ها ( شاید این اتاق فرزندتونم باشه) استفاده کنید و از اموزش هایی که به کودکان دارین محتوا تولید کنید و از اونجایی که پدر و مادر ها دوست دارن فرزندانشون در محدوده منزل و کارشون باشه میتونین تبلیغ کنید و با نشون دادن قابلت های خودتون اعتماد ایجاد کنید.

کسب و کار مجازی

وکیل کارت همون طور که از اسمش مشخصه تمام قرارداد ها و کلیه کارهای حقوقی توسط وکیل انجام میشه، کافیه تبلیغات کنید و با محتوای ارزشمند و کاربردی که مرتبط با مسائل حقوقی ست مردم را مجاب به عضویت کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

انواع ارزهای دیجیتال و انواع کسب کارها در این حوزه وجود داره که میتونه کسب و کار مجازی خوبی باشه. باید با علم و آگاهی وارد این حیطه کاری بشید و با نشون دادن تخصصتون اعتماد ایجاد کنید.

(بازدید کل ۱,۰۸۹ , ۱ بازدید امروز)